The greatest of all
Bleach color correction
Ότι η πελάτισσα θεωρεί ότι εμείς, σαν «μαγικά ξωτικά» θα πιάσουμε ένα πινέλο, θα ανακατέψουμε κάτι μέσα σε ένα μπολ και απλά γρήγορα, εύκολα και οικονομικά, θα διορθώσουμε τα προβλήματα στα ξανοίγματα δημιουργώντας ομοιομορφία. Στην συνέχεια θα κάνουμε και ένα ρεφλέ και θα δημιουργήσουμε όποια απόχρωση θέλει. Η οποία απόχρωση θα πρέπει να κρατήσει περίπου 30 έως 60 ημέρες, που θα αποφασίσει να ξαναέρθει.
Η πελάτισσα γενικά έχει στο μυαλό της ότι όλα είναι απλά και εύκολα, και ότι εμείς κάτι δεν κάναμε καλά. Έχει δίκιο ή άδικο. Κοιτώντας τις φωτογραφίες στην αρχή του άρθρου θα έλεγα ότι μάλλον έχει δίκιο, διότι εκτός από δύο γυναίκες, οι υπόλοιπες είναι πελάτισσες κομμωτηρίων.
Δεν θα ήθελα σε αυτό το άρθρο να σταθώ, για ποιο λόγω δημιουργούνται αυτά τα αποτελέσματα, αλλά, τι πρέπει να κάνουμε, πώς να διαχειριστούμε την πελάτισσα και πόσο να χρεώσουμε!!!
Η πελάτισσα είναι η περιουσία μας.
Θέλουμε σταθερές πελάτισσες.
Δεν έχει σημασία τι ζητάει, αλλά ότι το ζητάει.
Θέλουμε καλοπληρωμένες υπηρεσίες.
Πρέπει να φεύγουν από το κομμωτήριο ευτυχισμένες.
Οι γνώσεις μας.
Η πρακτική, πρακτική, πρακτική.
Το καλά οργανωμένο βαφείο μας.
Η εξαιρετική γνώση χρήσης διαφορετικών πινέλων και εφαρμογών.
Θα πρέπει να καταφέρουμε την πελάτισσα μας να μας εμπιστευτεί.
Δεν θα πρέπει να της επιτρέπουμε να μας παρασύρει στις αποφάσεις μας, για την διαδικασία και τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσουμε.
Εκπαιδεύστε την πελάτισσα.
Πριν περίπου 30 χρόνια που ξεκίνησα να δουλεύω σε κομμωτήριο, οι πελάτισσες γνώριζαν ότι στις 25-30 ημέρες πρέπει να βάψουν τα μαλλιά τους και κάθε εβδομάδα που ερχόντουσαν για χτένισμα, τους κάναμε ένα ρεφλέ ή εφαρμόζαμε ένα χρωμοπλίξ για την ανανέωση και διατήρηση του χρώματος.
Στην εποχή μας, με τόσο μεγάλη εξέλιξη στο βαφείο στις τεχνικές, στις γνώσεις, «επιτρέπουμε» στην πελάτισσα να μας πει πως θα κάνουμε την δουλειά μας.
Θέλω ασημί μαλλιά, αλλά δεν θέλω ντεκαπάζ, θέλω ξανθό ανοικτό μπεζ με ξανθιστική με φυσική βάση 4-5, χωρίς ρεφλέ. Ξέρω ότι σας λέω κάτι που βιώνεται κάθε μέρα, απλά σας το υπενθυμίζω και σας προτείνω να μην επιτρέπεται στο φόβο της γενικότερης κρίσης και οικονομικής δυσχέρειας, σε κανέναν να υποβιβάζει την δουλειά μας, το ταλέντο μας, την καλλιτεχνική μας φύση, την ικανότητα να τους κάνουμε να νιώθουν πιο όμορφα.
Το επάγγελμα μας είναι σημαντικό. Αν ο καθένας μας, προσωπικά νιώθει εμπιστοσύνη βαθιά μέσα στην ψυχή του, για τον εαυτό του, τότε μιλάει λίγο και με σιγουριά, αναλύει το πλάνο και πολύ εύκολα κερδίζει την εμπιστοσύνη της πελάτισσας του.
Πριν δημιουργήσετε οτιδήποτε στα μαλλιά της πελάτισσας σας, κάντε την, να το ονειρευτεί. Όταν το ονειρευτεί και της το προσφέρεται, έχετε αποκτήσει μία πιστή πελάτισσα.
Τι είναι το color correction? Ότι ακριβώς λέει το όνομα του. Διόρθωση του χρώματος.
Φυσικά την ανανέωση ρίζας ή το φρεσκάρισμα ενός χρώματος με ρεφλέ δεν είναι υπηρεσίες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την υπηρεσία. Η υπηρεσία αυτή είναι δύσκολη, απαιτεί πολύ καλές γνώσεις χρωματολογίας και εξαιρετικές ικανότητες, εφαρμογής προϊόντων.
Τι πρέπει να κάνουμε? Πως γίνεται αυτή η τεχνική? Δεν υπάρχει τίποτα συγκεκριμένο σε αυτή την τεχνική. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει γίνει κάποιο ή κάποια λάθη και πρέπει να τα διορθώσουμε.
Μπορεί η βαφή στην ρίζα να έχει γίνει πολύ σκούρα ή πολύ ανοικτή με τα μήκη/ άκρες. Μπορεί να έχουμε κάνει ανταύγειες και να κιτρινίζουν. Μπορεί να έχουμε κάνει μία εξαιρετική τεχνική και έχουμε πρόβλημα με το χρώμα της βάσης. Μπορεί σε μαλλιά από ξανθιστική ή ντεκαπάζ να έχουν 2 ή και 3 διαφορετικούς τόνους ξανοίγματος. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πολλά παραδείγματα.
Εξαρτάτε, εάν το πρόβλημα είναι η απόχρωση σε ξανθά μαλλιά διότι κιτρινίζουν, μπορούμε να κάνουμε ένα ρεφλέ με αντίθετο χρώμα. Μπορεί να πρέπει να ανοίξουμε σε κάποια σημεία, βαμμένα μαλλιά και να χρειαστούμε αποχρωματισμό. Μπορεί να χρειαστούμε color remover.
Σημασία έχει ότι πρέπει να κάνουμε πολύ προσεκτική διάγνωση και στο κάθε πρόβλημα, να εφαρμόσουμε την ανάλογη τεχνική ή φόρμουλα, προστατεύοντας πάντα την υγεία των μαλλιών.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Εξαιρετική διάγνωση, εξαιρετική εφαρμογή.
ΥΠΟΜΟΝΗ
Η τεχνική αυτή απαιτεί την αρετή της υπομονής, διότι συνήθως χρειάζεται ώρες
ΑΚΟΥΜΕ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΙ
Πρέπει να καταλάβουμε ακριβώς τι θα ήθελε ο πελάτης.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΗ
Πρέπει να καταλάβει ο πελάτης τι ακριβώς χρειάζεται, και γιατί.
ΧΡΟΝΟΣ
Θα πρέπει να εξηγήσουμε στο πελάτη πόσο χρόνο περίπου θα χρειαστούμε και να του αναλύσουμε τα απαιτούμε στάδια ολοκλήρωσης της υπηρεσίας
Αυτό κυμαίνεται από κομμωτήριο σε κομμωτήριο. Προσωπικά θα σας έλεγα ότι υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις, οι οποίες είναι πραγματικά δύσκολες, χρονοβόρες και με μεγάλο κόστος προϊόντων, οπότε αν κάτι δεν το πληρώνεστε: ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.
Στην Αμερική συνήθως χρεώνουν με την ώρα, ανάλογα με το πόσα χρόνια εμπειρία έχει ο κομμωτής, από 60 έως 120 δολάρια την ώρα. Το νούμερο μπορεί να ακούγετε πολύ μεγάλο, εφόσον για μία πελάτισσα, ίσως χρειαστούμε 8 ώρες. Δηλαδή 8 Χ120 =960 με τον πιο έμπειρο κομμωτή ή 8Χ60=480 με λιγότερο έμπειρο. Μπορείτε όμως να προσαρμόσετε την ωριαία χρέωση ανάλογα με την χώρα μας και το κομμωτήριο σας.
Εάν για παράδειγμα χρεώνεται το χτένισμα 15€, αυτό σημαίνει ότι σε μία ώρα που μπορείτε να κάνετε δύο χτενίσματα θα εισπράξετε 30€. Ένα καλό σενάριο είναι 30€ η ώρα + το κόστος των προϊόντων.
Όταν αποφασίσουμε ότι θα κάνουμε color correction με αποχρωματισμό, θα πρέπει να έχουμε ένα πολύ καλλυντικό ντεκαπάζ, οξυζενέ με χαμηλά volume, πολλά αλουμινόχαρτα έτοιμα στο σωστό μέγεθος και άριστη τεχνική κατάρτιση.
Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και δεν υπάρχει συγκεκριμένη τεχνική. Το μόνο σταθερό είναι ότι θα πρέπει να δουλεύετε με πολύ, πολύ λεπτές διαφάνειες, μέσα σε αλουμινόχαρτο, χωρίς έξτρα θερμοκρασία.
Έρχεται αυτή η πελάτισσα και ονειρεύεται ένα ξανθό πολύ ανοικτό ψυχρό ή μπεζ. Τι σημαίνει σε αυτή την περίπτωση η διάγνωση? Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε μία φυσική ρίζα σε όλο το κεφάλι, στην τελευταία βαφή έχουμε όλο το μεγαλείο του οξειδωτικού πορτοκαλί χρώματος στο ύψος του 7 και μετά το χάος. Ξανθά, ξανθά σκούρα, πορτοκαλί και κάποια άσπρα από κάποιες ξεχασμένες ανταύγειες. Σε κάθε χώρισμα που κάνετε, θα πρέπει να κάνετε διάγνωση ξεχωριστή για τα μήκη/ άκρες και να εφαρμόζετε ή να μην εφαρμόζεται προϊόν ανάλογα την ανάγκη.
Μείγματα με 10V & 20V ανάλογα το τι έχουμε στην κάθε διαφάνεια, αλλά πραγματικά η μεγάλη επιτυχία είναι στον τρόπο σβησίματος του προϊόντος κατά την εφαρμογή.
ΣΥΜΒΟΥΛΗΜην προσπαθείτε να λύσετε όλα τα προβλήματα σε μία εφαρμογή, επειδή το θέλει η πελάτισσα. Εάν γίνεται καλώς, εάν όχι, εσείς είστε ο ειδικός!!!